Завантаження прайс-листів
Імпортуйте товарі на сайт
в форматах xlsx, csv, txt з пошти, FTP або URL.
|
Автоматичне завантаження залишків постачальників (веб-сервіси)
Система сама оновлює базу наявності автозапчастин, ціни та терміни доставки.
|
Каталог автомобілів
72 марки авто і більше 5000 тисяч моделей та комплектацій.
|
Можливість інтеграції з оригінальними каталогами
Допомога в підборі оригінальних запчастин з пошуком по VIN-коду автомобіля.
|
Довідники
Довідники по статусах, містах, атомобілях і брендах.
|
База кросів
TecDoc містить 20 000 000 + кросів, які допоможуть знайти заміни для оригінальних автозапчастин.
|
Гнучка сістема націнки
Встановлюйте різні націнки для різних груп користувачів або офісів. Різні націнки в залежності від ціни закупівлі.
|
Дерево
Дерево категорій і товарів. Характеристики товарів, гнучкі фільтри.
|
Документообіг
Система створить необхідні документи і накладні для кожного замовлення.
|
Модуль доставки
Налаштовувані види доставки для різних видів оплати та різних точок продажів.
|
Офіси та представництва
Розвивайте свою торгову мережу і керуйте акціями і націнками в різних точках продажів.
|
Платіжні сістеми
Приймайте платежі онлайн за допомогою сервісів: LiqPay, EasyPay та Portmone.
|
Особистий кабінет
Баланс клієнта, історія операцій, авторизація через соціальні мережі.
|
Мій гараж
Допомагає користувачам зберігати свої автомобілі та дивитися запчастини тільки для них.
|
Безкоштовний SSL-сертифікат
Безкоштовне встановлення SSL-сертифікату Let's Encypt
|
Слайдер
Графічне привернення уваги на товар або послугу.
|
Кошик
Просунутий інтерфейс кошика допоможе керувати доставкою запчастин, які є в наявності, і не втратити запчастини, які під замовлення.
|
Сістема повідомлень по статусах
Повідомлення клієнта про стан замовлення в месенджері або по СМС.
|
Зворотний дзвінок
Користувач вказує номер і час коли йому передзвонити. Менеджер отримує повідомлення в системі або по смс.
|
Новини та статті
Створення власної бази статей про ремонт, автосервіс та будь-якої інформації. Добре оптимізований під SEO.
|
Питання-відповідь
Мінімізуйте розмови з клієнтами по типових питаннях.
|
|
|
|